Styrk din karriere sammen med Godt Smil

Efteruddannelse, sparring, moderne og højteknologiske
klinikker

Godt Smil Academy – kompetenceudvikling og uddannelse

Godt Smil Academy

Hos Godt Smil bestræber vi os på at skabe et udfordrende og lærerigt miljø, hvor vi kan tilbyde den bedste tandpleje for vores patienter. Derfor har vi grundlagt Godt Smil Academy, der giver vores medarbejdere mulighed for at udvikle sig og opnå et højt fagligt niveau.

Godt Smil Academy arrangerer kurser og uddannelse med dygtige kursusholdere. Indholdet er nøje planlagt ud fra aktuelle emner og efterspørgsel, og vi udbyder kurser for både tandlæger, klinikassistenter, tandplejere, receptionister og administrativt personale for at opnå kompetenceløft for hele teamet.


Godt Smil Lederuddannelse

Brænder du for at skabe gode tandklinikker, hvor trivsel, høj patienttilfreds og positive nøgletal er i fokus? 

Godt Smil Lederuddannelse er målrettet klinikejere, area managers og øvrige medarbejdere i Godt Smil med ledelsesansvar.  

Vores program består af seks 1-dags kurser, der har til formål at udvikle perspektiver og færdigheder, der er essentielle for godt lederskab.

På Godt Smils lederuddannelse lærer du om rammer og strategier for afbalancering af det faglige ansvar, strategisk planlægning, forbedring af organisatorisk tilpasning, styring af vækst og forandring, personligt lederskab samt motivering af mennesker og teams. Modsat andre lederuddannelser inddrager vores program emner, der specifikt er målrettet klinikledelse. 

Godt Smil Kurser

Hos Godt Smil har vi mange fagligt skarpe og erfarne tandlæger, der gerne vil dele ud af deres viden. Vi tilbyder derfor en række interne kurser, som udbydes af egne kursusholdere.

  • Amotio kursus 
  • Allografts knogleopbygninger 
  • Akut- og traume patienter 
  • Ekstraktioner og amotio
  • Patient kommunikation og motivation
  • Kæbeledsproblemer/TMJ

Kurser, kompetenceløft og faglig udvikling til alle

For tandplejere og klinikassistenter

Godt Smil planlægger løbende interne kurser for vores klinikassistenter og tandplejere. Vi bestræber os desuden på at skabe udvikling og sammenhold mellem vores tandplejere på tværs af klinikkerne. 

Det gør vi blandt andet ved at arrangere interne kurser for tandplejerne, hvor der ligeledes er god mulighed for sparring og socialt fællesskab. 

For receptionister og administrativt personale

Vi lægger stor vægt på at udvikle vores receptionister på klinikkerne og vores medarbejdere i Godt Smil Servicecenter. 

Blandt andet afholdes der receptionistweekend mindst én gang om året, hvor både det faglige og sociale fællesskab er i fokus gennem motiverende og udviklende efteruddannelse.

Ny viden, moderne teknologi og faglig udvikling for tandlæger

For os er det vigtigt at patientens samlede oplevelse er i top. Vores klinikker skal derfor have en høj standard, ligesom tandbehandling af høj kvalitet og god service, er ufravigelige principper hos os.

Vi indretter selv vore klinikker og arbejder efter et princip om, at klinikkerne skal være venlige og indbydende i forhold til patienterne, men også funktionelle og velfungerende for dig som arbejder i den til dagligt. 

Vi udvikler os løbende fagligt. Det stiller krav om, at vore behandlere også har adgang til den nyeste teknologi.

Der er panoramascannere på alle klinikker og 3D panoramascannere samt interorale Triosscannere på en række af vore klinikker ligesom nogle klinikker har helt særligt udstyr målrettet de behandlinger som de tilbyder.