Tak fordi du har valgt
Godt Smil som din nye tandlæge

Det er vi glade for!
Vi vil samtidig gerne informere dig om nogle praktiske ting, der er gode at vide som ny patient.

Har du spørgsmål til noget af det, er du selvfølgelig
altid velkommen til at kontakte os.

Praktisk information som ny patient

Hvordan kan jeg betale hos Godt Smil?

Vi beder dig betale kontant eller med betalingskort efter hver endt behandling. 

Du kan betale med følgende betalingskort: Visa, Visa Electron, Master Card & Maestro.

Hvor lang tid før skal jeg melde afbud?

Hvis du bliver forhindret i at komme til den aftalte tid, skal du melde afbud senest to timer før. 

Vi vil gerne opfordre dig til at melde afbud senest 24 timer før, så en anden patient kan få glæde af tiden i stedet.

Vælg din klinik for at ringe og melde afbud:

Hvad sker der, hvis jeg ikke får meldt afbud i tide?

Hvis du ikke får meldt afbud senest to timer inden din aftalte tid, sender klinikken en udeblivelsesregning, da tiden kunne være gået til en anden patient i stedet.

Priserne for udeblivelse kan ses på www.godtsmil.dk/priser.

Online booking og Min Side

Vælg nedenfor, hvilken afdeling du er tilknyttet. Herefter vil du blive bedt om at indtaste dit CPR-nummer, og så vil det være muligt at bestille en bookingkode. Du er derefter klar til at logge ind og bestille tid til din næste tandundersøgelse.

Hvordan foregår dit første besøg på klinikken?

Når du kommer på klinikken, skal du melde din ankomst ved at scanne dit sygesikringsbevis eller henvende dig i receptionen. 

Når det bliver din tur, bliver du hentet af din tandlæge, tandplejer eller en klinikassistent.

Vil du også have dækket dine tænder?

Godt Smil Tandforsikring
20 – 40 – 60

Forestil dig en tandforsikring, du først behøver at tegne i det øjeblik, du får brug for den.

Forsikringen dækker fra dag ét – også selvom du har problemer med tænderne, når du tegner forsikringen – og den bliver bedre år for år.